sobota, 18 czerwca 2016

Polska - Niemcy, kibicowanie we Francji ! Euro 2016

Podróż autokarem do Francji wcale nie była taka męcząca. Przynajmniej miałam okazję się wyspać, pomyśleć i poczytać książkę, na co na co dzień przy dwójce dzieci i pracy nie mam po prostu czasu.

To była wygrana….

Na fan page Las Vegas Energy Drink miałam pokazać jak kibicuje 12 zawodnikLV. Pokazałam i wygrałam dwuosobowy wyjazd na Euro 2016.  Radość mojego męża była ogromna. Bycie na meczu Polski, podczas Euro i do tego we Francji to dla Fana piłki nożnej nie lada gratka. Organizator – Las Vegas Energy Drink po wielkiej burzy (kto nie wie, niech się zorientuje w internecie) spisał się jednak na 5+. Wyjazd był dobrze zorganizowany (choć z kierowców przyprawiał wszystkich prawie o zawał serca, ale to taki tam mały szczególik ;)). Mieliśmy wykupiony przejazd, hotel, posiłki, no i przede wszystkim BILETY NA MECZ POLSKA – NIEMCY.

Stadion Saint Denis, Euro 2016


Kibicowanie …

Tłumy na Stadionie, tłumy w samym Paryżu. Polaków oczywiście. Wszędzie słychać było okrzyki i śpiewy kibicowania naszej drużynie. Wszyscy się do siebie uśmiechali, przybijali piątki. W sumie, mimo, że Paryż, czułam się jak u siebie. Atmosfera była niesamowita, w samym centrum, w metrze, i wreszcie na Stadionie Saint Denis. Tłumy nawet mnie porwały do śpiewania, krzyków i obgryzania paznokci, gdy nasi byli tuż przy bramce przeciwnika. I choć, aby się dostać na Stadion, trzeba było postać trochę w kolejce (przeszukiwanie, te sprawy), to było naprawdę warto. Przeżycia ogromne – piękna oprawa podczas otwarcia meczu, hymn zaśpiewany wśród kilkunastotysięcznej publiczności. Ach…to będą wspomnienia na całe życie!

Euro 2016

Euro 2016

Euro 2016

Euro 2016

Euro 2016

Stadion Saint Denis, Euro 2016

Stadion Saint Denis, Euro 2016

Stadion Saint Denis, Euro 2016

Stadion Saint Denis, Euro 2016




Paryż ...

Ha, w końcu zobaczyłam Statuę Wolności! Wprawdzie mim marzeniem było zobaczyć ją w Nowym Jorku, ale co tam, i tak piszczałam z radości. Statua i Wieża Eiffla prawie obok siebie, romantycznie i lirycznie ;)

Statua Wolności w Paryżu  kopia oryginalnej nowojorskiej Statuy Wolności. Posąg znajduje się na Wyspie Łabędziej nad Sekwaną w Paryżu, niedaleko Wieży Eiffla. Jest cztery razy mniejsza od oryginału, waży 4 tony i ma 11,5 metra wysokości. Oryginał Statuy Wolności został podarowany w roku 1886 przez ówczesne władze francuskie Stanom Zjednoczonym w 100–lecie uchwalenia Deklaracji Niepodległości (1776).”  - źródło: Wikipedia.

Fajnie było pospacerować z mężem po Paryżu… bo fajnie jest czasem wyjechać tylko we dwoje (dzieci zostawiając u babci).

Statua Wolności, Paryż

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż, Euro 2016

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż

Paryż


To była świetna wycieczka. Cudowne wrażenia, fantastyczni nowo poznani ludzie, wspomnienia na całe życie. Naprawdę warto brać udział w konkursach J

1 komentarz: