czwartek, 16 lipca 2015

Bajkobusem po stolicy, poznać legendy.


Bajkobus jest cudowny, zamieszkują w nim wróżki, czarodzieje, przygody. To jest wyjątkowy pojazd, który wcale nie jeździ po ulicy, lecz unosi się nad miastem. A gdy pasażerowie dmuchają, to unosi się wyżej i wyżej. Autobusem kieruje wesoły  Pan Kierowca, który jedzie w kierunku, który wskażą mu dzieci. I tak, podczas fantastycznej podróży słychać: „Panie kierowco, prosto”, „Panie kierowco, w prawo”. Bajkobus jest cały ze złota i znaleźć w nim można zaczarowane stworzenia. Przelatują czasem nad głową (szczególnie podczas zakrętów) i można wtedy pomyśleć sobie życzenie. Na pewno się spełni, bo w zaczarowanym bajkobusie  wszystko jest przecież możliwe J





Na wspaniałą bezpłatną bajkobusową przygodę wybrałyśmy się z Alicją już po raz drugi. Tym razem również było ciekawie, mądrze i inspirująco. Śladami legend podążaliśmy za Panem Czarodziejem oraz Panem Feliksem Przygodą (który lata balonem!). Dzieciom towarzyszyła również wróżka organizująca zabawy i mini konkursy.

Uczestnicy bajkobusowej wycieczki mieli okazję w tym roku poznać legendy o Warsie i Sawie, Panu Twardowskim oraz królach i wariacie Piekarskim. Wszystko było przygotowane bardzo profesjonalnie przez Warszawskich Przewodników oraz Teatr Baza (facebook.com/Warszawa.przewodnik; facebook.com/TeatrBaza).

Jak zawsze jestem oczarowana osobami zaangażowanymi w przedsięwzięcie – krótkie przedstawienia grane są z pasją i widać, że aktorzy wkładają w to całe swoje serce. Jestem również pod wrażeniem pięknych i bogatych strojów.








 Mimo, iż nie jestem już dzieckiem naprawdę poczułam się jak w bajce, przeniosłam w czasy dawnych legend i szczerze przestraszyłam wariata Piekarskiego ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz